Obkreslení fotografie

Ahoj!

Tak podle názvu vidíte, že jsme dneska na hodině počítačové grafiky (PGR) obreslovali obrázek. A to všechno jsme dělali na Art Rage Studiu. Úkolem bylo, že jsem si mohli vybrat 2 obrázky, které obkreslíme a odevzdáme do 90 minut. Na Art Rage studiu se snad dá udělat cokoliv! Při obreslování obrázku jsem si dala hodně záležet, protože to není tak snadné jak to zní. Není to byčejné obreslování. Dělali jsme to na grafickém tabletu a navíc jsme si nemohli vybrat sami barvu, protože to automaticky vybralo barvu samo. A ještě jsem zapoměla říct co jsem si vybrala. Na výběr bylo 5 zvířat (slon,kůň,koala,pes a žirafa). Já osobně mám ráda žirafy tak jsem si vybrala žirafu a k tomu ještě koalu, protože byla lehká. Jenže jsem to jen tak stíhala, takže jsemto udělala honem a rychle. Obreslovat je dřina a prostě potřebujete mít trpělivost. 
Takhle vypadá moje žirafa Emily:
 
Ahoj kamarádi! Jmenuji se Emily a je mi 5 let. Mám ráda děti, které se o mě starají a milují mě jako já miluju je. Moje oblíbená jídla jsou listí,ovoce a zelenina. A jaké jsou tvoje?
Ahoj lidi! Já jsem koala Fredík. Většinu svého volného času strávím s kamarády a někdy jenom ležím na větvích stromů. Děti si semnou rádi mazlí, protože jsem chlupatý a strašně přátelský tvoreček. Mám rád léto, protože je to období plné smíchu, radostí a opalování. Jsem šťastný, když vidím své kamarády jak moc jsou šťasné!
Tak a to jsou moje výtvory. Jsem docela spokojená, protože to mohlo dopadnout hůř.